From the Glossa" />
RaoVat24h
Kinh doanh Quản trị Marketing

Marketing Vocabulary

Advertisement
From the Glossary of Marketing Management (2002) of Phillip Kotler.
Editted by TuongKinhQuoc – CMVC – 13/03/2007

* Accessibility
The degree to which a market segment can be reached and served. 
* Action ability
The degree to which effective programs can be designed for attracting and serving a given market segment. 
* Actual product
A product’s parts, quality level, features, design, brand name, packaging and other attributes that combine to deliver core product benefits. 
* Adapted marketing mix 
An international marketing strategy for adjusting the marketing-mix elements to each international target market, hearing more casts but hoping for a larger market share and return. 
* Administered VMS 
A vertical marketing system that coordinates successive stages of production and distribution , not through common ownership or contractual lies, but through the size and power of one of the parties.
* Adoption
 The decision by an individual to become a regular user of the product.
Bạn có thể download toàn trọn ebook từ điển Tại đây
Rate this post

DienDan.Edu.Vn

DienDan.Edu.Vn Cám ơn bạn đã quan tâm và rất vui vì bài viết đã đem lại thông tin hữu ích cho bạn.
DienDan.Edu.Vn! là một website với tiêu chí chia sẻ thông tin,... Bạn có thể nhận xét, bổ sung hay yêu cầu hướng dẫn liên quan đến bài viết. Vậy nên đề nghị các bạn cũng không quảng cáo trong comment này ngoại trừ trong chính phần tên của bạn.
Cám ơn.

Đăng bình luận

(+84) (918) 369.468